Türkiye ile KKTC arasında imzalandı! Resmi Gazete'de yayımlandı
Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) arasında imzalanan uluslararası anlaşma, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın onayıyla Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Hükümeti arasında 21 Mart 2025 tarihinde imzalanan "2025 Yılı İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması"nın onaylanmasına ilişkin karar, resmen yürürlüğe girdi.
Anlaşma, iki ülke arasındaki iktisadi ve mali işbirliğinin sürdürülmesini öngörüyor.





Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…