Bakan Yumaklı duyurdu: TMO hububat alım ödemelerine başladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 2026 yılı hububat alım sürecine ait ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını duyurdu.
Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi verdi.
Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, şunları kaydetti:
"TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."






Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…