Perşembe25 Haziran 202616:11İSTPİYASAAÇIK
SON DAKİKA
Merkez Bankası'nın rezervleri 157.2 milyar dolara çıktıBakan Şimşek: İklim direnci ekonomik zorunluluk3 yeni model TOGG geliyor: Tarih belli olduSocGen TL’de pozitif pozisyon aldı: Turizm ve sıkı TCMB vurgusuIrak'tan OPEC'e petrol resti: Kota artmazsa ayrılırızAB ile ABD arasındaki ticarette gümrük düğümü çözüldü: Nihai onay geldiİtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 17 kentte kırmızı alarm!TOKİ’den dolandırıcılık uyarısı: Sahte site ve reklamlara dikkatMutlak sıfırda çalışan nöromorfik çip geliştirildiBakan Şimşek'ten Londra'da kritik temas! Yatırımcılarla bir araya gelecekYeni nesil çip üretiminde atomik hassasiyet engeli aşılıyorABD Ohio'da 1.5 GW kapasiteli SMR santrali kuruluyor

Bakan Yumaklı duyurdu: TMO hububat alım ödemelerine başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 2026 yılı hububat alım sürecine ait ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
Bakan Yumaklı duyurdu: TMO hububat alım ödemelerine başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını duyurdu.

Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi verdi.

Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, şunları kaydetti:

"TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

Bakan Yumaklı duyurdu: TMO hububat alım ödemelerine başladı