Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
GündemÖne çıkan

Otopark kuralları değişti: Resmi Gazete'de yayımlandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın Otopark Yönetmeliği'nde yaptığı değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı. Yeni düzenlemeyle, otopark ihtiyacının parselinde karşılanamadığı durumlarda otopark bedeli alınacak parsel büyüklüğü sınırı 250 metrekareden 500 metrekareye çıkarıldı.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
Otopark kuralları değişti: Resmi Gazete'de yayımlandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın otopark yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına ilişkin yönetmelik Resmi Gazete'de yayımlandı.


Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın yaptığı son değişiklikle otopark yönetmeliğinin 10 uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan “250 m²” ibaresi “500 m²” şeklinde değiştirildi.


Hastanelerde yapılacak otopark hesabı ise 75 m² yerine 85 m² üzerinden yapılacak.


OTOPARK YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK 
Kararlar Resmi Gazete'de şu şekilde yer aldı:


MADDE 1- 22/2/2018 tarihli ve 30340 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Otopark Yönetmeliği'nin 10 uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan “250 m²” ibaresi “500 m²” şeklinde değiştirilmiştir.


MADDE 2- Aynı Yönetmeliğin Ek-1’inin “8- Sağlık Yapıları” bölümünün “Hastaneler” satırında yer alan “75 m²” ibaresi “85 m²” şeklinde değiştirilmiştir.


MADDE 3- Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.


MADDE 4- Bu Yönetmelik hükümlerini Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı yürütür.

Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…