Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
EkonomiÖne çıkan

KOSGEB'den KOBİ'lere 20 milyonluk yeni destek

KOBİ'ler için KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nın ikinci başvuru dönemi başladı. Bakan Kacır, 30 Haziran'a kadar başvuru yapılabileceğini ve 20 milyon TL'ye kadar 36 ay vadeli finansman için 20 puan faiz/kar payı desteği verileceğini açıkladı

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
KOSGEB'den KOBİ'lere 20 milyonluk yeni destek

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda ikinci başvuru döneminin bugün başladığını ve 30 Haziran'a kadar süreceğini belirterek, "20 milyon lira üst limitli, 36 ay vadeli finansman için 20 puanlık faiz-kar payı desteği sağlıyoruz." ifadesini kullandı.


Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, programın detaylarına ilişkin bilgi verdi.


Üretimin, istihdamın ve ihracatın öncüsü KOBİ'leri büyütmek için KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda ikinci başvuru döneminin başladığını aktaran Kacır, "20 milyon lira üst limitli, 36 ay vadeli finansman için 20 puanlık faiz-kar payı desteği sağlıyoruz. Bu yılın ilk başvuru döneminde 19,4 milyar lira yatırım tutarıyla 877 işletmenin projesini destekliyoruz." değerlendirmesinde bulundu.


İşletmelerin dijitalleşmeden verimliliğe, ihracattan sürdürülebilirliğe her alanda güçlenmesini sağlamayı ve rekabetçiliğini artırmayı hedeflediklerini vurgulayan Kacır, şunları kaydetti:


"Daha güçlü, daha üretken Türkiye için KOBİ'lerimizin yanındayız. Bugün başlayan başvurular 30 Haziran'a kadar yapılabilecek. Detaylara, 'http://kosgeb.gov.tr' internet adresinden ulaşılabilecek."


Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

KOSGEB'den KOBİ'lere 20 milyonluk yeni destek — İstanbul Ticaret Gazetesi