Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK

Bakan Bayraktar Şam'da: Enerji anlaşmaları masada

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Suriye'nin başkenti Şam'da önemli temaslarda bulunuyor. Bayraktar'ın Suriyeli mevkidaşı Muhammed Beşir ile yapacağı görüşmenin ardından enerji, madencilik ve hidrokarbon alanlarında bir işbirliği anlaşmasının imzalanması bekleniyor.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
Bakan Bayraktar Şam'da: Enerji anlaşmaları masada

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, resmi temaslarda bulunmak üzere Suriye'nin başkenti Şam'a geldi.


Bakan Bayraktar ve beraberindeki heyet, Şam Uluslararası Havalimanı'nda Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı Burhan Köroğlu ve Suriyeli yetkililer tarafından karşılandı.


Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Şam'da Suriyeli mevkidaşı Muhammed Beşir ile görüşecek. Görüşmenin ardından iki ülke arasında enerji, madencilik ve hidrokarbon alanlarında işbirliği anlaşmasının imzalanması bekleniyor.


Bakan Bayraktar ve beraberindeki heyet, daha sonra Cumhurbaşkanı Ahmed Şara tarafından kabul edilecek.



Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…