Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
DünyaÖne çıkan

ABD ordusu İran'a saldırdı: Ateşkes sürecinde yeni kriz

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), ABD güçlerini korumak ve meşru müdafaa amacıyla İran'ın güneyindeki füze alanları ile mayın döşeyen gemileri hedef aldığını duyurdu.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
ABD ordusu İran'a saldırdı: Ateşkes sürecinde yeni kriz

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM) Sözcüsü Tim Hawkins, ABD kuvvetlerinin İran'ın güneyine "meşru müdafaa" amaçlı saldırılar düzenlediğini belirtti.


ABD basınında yer alan haberlere göre Hawkins, yaptığı açıklamada, ABD'nin İran'ın güneyindeki bazı hedeflere yeni saldırılar gerçekleştirdiğini bildirdi.


Hawkins, saldırıların "meşru müdafaa" amacıyla yapıldığını ve "ABD askerlerini İran güçlerinden kaynaklanan tehditlere karşı korumayı amaçladığını" savundu.


Hedef alınan noktalar arasında füze fırlatma alanları ile mayın döşeme hazırlığında olduğu belirtilen İran gemilerinin bulunduğunu aktaran Hawkins, ABD'nin "devam eden ateşkes sürecinde itidalli davranmayı sürdürürken aynı zamanda kuvvetlerini koruyacağını" kaydetti.

Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…