Türk bilim insanlarının güneydeki laboratuvarı Antarktika
Türk bilim insanları 6. Ulusal Antarktika Bilim Seferi kapsamında canlı ve yer bilimlerine ilişkin çalışmalar yürütürken deniz seviyesi, buzul değişimlerinin incelenmesi, zooplankton, omurgasızlar, deniz canlıları, bakteriler, biyoçeşitlilik, DNA izolasyonu üzerine yaptıkları araştırmalarını "bilim ve barış kıtası" olarak adlandırılan Antarktika’ya taşıdılar.






Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…