Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
SektörelÖne çıkan

Gıda denetiminde yeni dönem: 'Çek - gönder' sistemi başladı

Tarım ve Orman Bakanlığı Güvenilir Gıda uygulamasını hayata geçirdi. Uygulamayla tüketiciler, toplu tüketim ve satış noktalarındaki olumsuzlukları doğrudan bildirebilecek. Uygulama, vatandaşları denetim sürecinin aktif bir parçası haline getiriyor.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
Gıda denetiminde yeni dönem: 'Çek - gönder' sistemi başladı

Tarım ve Orman Bakanlığı yeni uygulamasını kamuoyuyla paylaştı. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, "'Güvenilir Gıda' mobil uygulamamızla toplu tüketim ve ürün satış yerlerinde gıda ile ilgili uygunsuz gördüğünüz durumları 'çek-gönder' ile bize bildirebilir, taklit-tağşiş listelerine ulaşabilirsiniz" dedi.


Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, NSosyal hesabında yaptığı paylaşımda, söz konusu uygulamaya ilişkin bilgi verdi.

Güvenilir gıda süreçlerinde büyük bir yeniliği daha hayata geçirdiklerini belirten Yumaklı, "'Güvenilir Gıda' mobil uygulamamızla, toplu tüketim ve ürün satış yerlerinde gıda ile ilgili uygunsuz gördüğünüz durumları 'çek-gönder' ile bize bildirebilir, taklit-tağşiş listelerine anında ulaşabilirsiniz. Bu uygulama ile devletimizin denetim gücü, milletimizin bilinciyle birleşiyor, vatandaşlarımız denetim sürecinin aktif paydaşı oluyor." değerlendirmesinde bulundu.

Haber: BARIŞ CABACI

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…