Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
EkonomiÖne çıkan

Bakan Şimşek ABD temaslarına başladı: New York’ta yoğun görüşme trafiği

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 ile IMF-Dünya Bankası bahar toplantıları öncesinde New York’ta küresel fon yöneticileri ve uluslararası kredi derecelendirme kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya gelerek yoğun bir görüşme trafiği başlatıyor.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
Bakan Şimşek ABD temaslarına başladı: New York’ta yoğun görüşme trafiği

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 ve IMF-Dünya Bankası bahar toplantıları öncesinde New York'ta yoğun temas trafiği gerçekleştirecek.


Bakan Şimşek, G20 ve IMF-Dünya Bankası bahar toplantıları için geldiği ABD'deki temaslarına New York'tan başladı.


Burada yoğun programı bulunan Şimşek, Citigroup ve Türk-Amerikan İş Konseyi işbirliğinde organize edilen Yuvarlak Masa Toplantısı'na katılacak.


Şimşek, ayrıca Citigroup Başkanı ve Üst Yöneticisi (CEO) Jane Fraser ile ikili görüşme yapacak.


JPMorgan Chase ve MÜSİAD ortaklığında organize edilen toplantıda reel sektör temsilcileriyle de buluşacak Şimşek, New York temasları kapsamında uluslararası kredi derecelendirme kuruluşlarının temsilcileriyle görüşmeler gerçekleştirecek ve önde gelen küresel yatırımcılarla bir araya gelecek.

Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

Bakan Şimşek ABD temaslarına başladı: New York’ta yoğun görüşme trafiği — İstanbul Ticaret Gazetesi