Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK

761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yapıldı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Yeşil Sanayi Destek Programı kapsamında 3 bin 456 proje başvurusu alındığını ve bugüne kadar 761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yapıldığını bildirdi.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yapıldı

Bakan Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, sanayinin verimli şekilde yeşil dönüşümünü hızlandırmak amacıyla Dünya Bankası işbirliğiyle KOSGEB Yeşil Sanayi Destek Programı'nı hayata geçirdiklerini ve bu kapsamda 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lere aktardıklarını belirtti.


"Sanayi KOBİ'lerinin Güneş Enerjisi Yatırımlarının Desteklenmesi" ve "Sanayide Temiz ve Döngüsel Ekonomi" proje teklif çağrıları kapsamında 3 bin 456 proje başvurusu aldıkları bilgisini veren Kacır, "Bugüne kadar 761 işletmemize 2 milyar liradan fazla ödeme yaptık. KOBİ'lerimizin yeşil dönüşümünü desteklemeye, sanayide döngüsel ekonomi ve yenilebilir enerji kapasitesini yükseltmeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

Haber: METE DİRİCE

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yapıldı — İstanbul Ticaret Gazetesi