Perşembe25 Haziran 202601:24İSTPİYASAKAPALI
SON DAKİKA

Şubatta 305 milyon dolarlık mücevher ihraç edildi

Türkiye'nin mücevher ihracatı şubatta 305 milyon 402 bin dolar olarak gerçekleşti.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
Şubatta 305 milyon dolarlık mücevher ihraç edildi

Mücevher İhracatçıları Birliği'nin açıklamasına göre,şubatta toplam 305 milyon402 bindolar tutarındamücevher ihraç edildi.

Ürün gruplarına bakıldığında geçen ayen çok ihraç edilen; 217,2 milyon dolarla "altından mamul mücevherci ve kuyumcu eşyası"oldu.Onu, 37,7 milyondolarla "işlenmemiş veya yarı işlenmiş altın", 12,4 milyon dolarla "pırlantalı altından mücevherci eşyası ve aksamı", 11,2 milyon dolarla "gümüşten mamul mücevherci ve kuyumcu eşyası" takip etti.

Şubatta en fazla mücevher ihracatı, 56 milyon dolarla Birleşik Arap Emirlikleri'ne gerçekleştirilirken, onu49,9 milyon dolarla ABD, 30,6 milyon dolarla Hong Kong, 19,3 milyon dolarla Kırgızistan ve 19,1 milyon dolarla Mısır izledi.

Yönetici

İstanbul Ticaret Gazetesi – Süper Admin

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

Şubatta 305 milyon dolarlık mücevher ihraç edildi — İstanbul Ticaret Gazetesi