Cumartesi27 Haziran 202603:07İSTPİYASAKAPALI

Bazı şehir içi raylı sistemler 1 ve 19 Mayıs'ta ücretsiz olacak

Gayrettepe-İstanbul Havalimanı Metrosu, Marmaray, Başkentray ve İZBAN, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü ile 19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı'nda ücretsiz hizmet verecek.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
Bazı şehir içi raylı sistemler 1 ve 19 Mayıs'ta ücretsiz olacak


Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete'de yayımlandı.

 

Buna göre, vatandaşlar, Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla 1 Mayıs Pazartesi ile Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla 19 Mayıs Cuma günleri saat 00.00'dan 24.00'e kadar, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı Metrosu, Marmaray, Başkentray ve İZBAN seferlerinden ücretsiz faydalanacak.

Yönetici

İstanbul Ticaret Gazetesi – Süper Admin

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

Bazı şehir içi raylı sistemler 1 ve 19 Mayıs'ta ücretsiz olacak