Aroya kruvaziyeri 1750 yolcusuyla Bodrum'a geldi
Türkiye'nin kuzeyine, güneyine ve batısına kruvaziyerle turist gelmeye devam ediyor. Bunların en sonuncusu da Muğla'nın Bodrum ilçesine geldi. Aroya kruvaziyeri gemisi beraberinde 1750 yolcu getirdi.

Malta bayraklı 335 metre uzunluğundaki gemi, Bodrum Cruise Port iskelesine yanaştırıldı. İstanbul'dan gelen gemide, çoğunluğu Rus 1750 yolcu ile 1428 personelin bulunduğu belirtildi.
Gemiden inen yolcular, gümrük işlemlerinin ardından sahilde yürüyüş yaptı. Paşatarlası ve Kumbahçe sahilini gezen turistler çarşıda alışveriş yaptı. Turistlerden bazıları tarihi yerleri ziyaret etti.
Gece ilçeden ayrılacak geminin bir sonraki durağının Muğla'nın Marmaris ilçesi olacağı belirtildi.





Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…