SektörelÖne çıkan2022'de enerjide dışa bağımlılık yüzde 67.8'e düştüEnerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 2022'de enerjide dışa bağımlılığın yüzde 67.8'e düştüğünü bildirdi.İİstanbul Ticaret GazetesiYayınlanma 22.12.2023, 11:35PaylaşPaylaşNYorumlarYorum yazmak için giriş yapın.Yorumlar yükleniyor…
Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…