Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
SektörelÖne çıkan

2022'de enerjide dışa bağımlılık yüzde 67.8'e düştü

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 2022'de enerjide dışa bağımlılığın yüzde 67.8'e düştüğünü bildirdi.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
2022'de enerjide dışa bağımlılık yüzde 67.8'e düştü

Haber: Yönetici

İstanbul Ticaret Gazetesi – Süper Admin

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…