Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK

Restoranlar dijital abonelikte yüksek fiyata çözüm arıyor

İstanbul’daki yaklaşık 20 bin restoran ve yiyecek içecek hizmeti veren firma, dijital maç yayınlarında yüksek abonelik fiyatlarını müşteriye yansıtmak durumunda kaldıkları için zorluklar yaşıyor.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Güncellenme

Paylaş
Restoranlar dijital abonelikte yüksek fiyata çözüm arıyor


 

HABER: SÜMEYRA YARIŞ TOPAL 

 

İstanbul’daki yaklaşık 20 bin restoran ve yiyecek içecek hizmeti veren firma, dijital maç yayınlarında yüksek abonelik fiyatlarını müşteriye yansıtmak durumunda kaldıkları için zorluklar yaşıyor. Bu sorunun çözümü için harekete geçen İTO Restoran ve Yiyecek İçecek Hizmetleri Meslek Komitesi, Dijitürk yetkilileri ile İTO’da bir araya geldi. 

 

Toplantıya başkanlık eden İTO Yönetim Kurulu Üyesi Bahadır Yaşık, “Abonelik ücretlerinde iyileştirme talep ediyoruz. Çeşitli kampanyalarla uzun süreli abonelikleri olan firmalar için de bir çalışma yapılabilir” dedi. 

 

Dijitürk Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aydın Çamlıbel de “İstanbul’da 10-12 bölgemiz var. Kurumsal olarak sizler için neler yapabiliriz, bunları masaya yatıracağız. Elimizden gelen desteği vermek için hazırız” dedi. 

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…