GündemÖne çıkan
Ramazan Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz oldu! Resmi Gazete'de yayımlandı
Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre, Karayolları Genel Müdürlüğü’ne bağlı otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet köprüleri 19-22 Mart tarihleri arasında ücretsiz hizmet verecek. Öte yandan TEM otoyolu da ücretsiz olacak.

Vatandaşlara köprü ve otoyol müjdesi geldi. Ramazan Bayramı dolayısıyla Karayolları Genel Müdürlüğü sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinin ücretsiz olması hakkında karar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
22 MART PAZAR GÜNÜNE KADAR SÜRECEK
Bayram dolayısıyla KGM sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet köprüleri ücretsiz hizmet verecek.

Bu köprü ve otoyollar, 19 Mart Perşembe günü saat 00.00'dan 22 Mart Pazar gün sonuna kadar ücretsiz olacak.
Yap-işlet-devret projeleri ise ücretsiz geçiş uygulamasına dahil değil.





Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…