Çarşamba24 Haziran 202609:18İSTPİYASAKAPALI
SON DAKİKA

Bakan Şimşek, G20 toplantısı için yarın Brezilya'ya gidecek

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 Maliye Bakanları ve Merkez Bankası Başkanları Toplantısı'na katılmak üzere yarın Brezilya'ya gidecek.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
Bakan Şimşek, G20 toplantısı için yarın Brezilya'ya gidecek


 

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’e, temaslarında Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan da eşlik edecek.

 

Brezilya'nın Sao Paulo kentinde gerçekleştirilecek toplantıda Şimşek, çok sayıda ikili görüşme gerçekleştirecek.

 

Şimşek, temaslarını cuma günü tamamlayacak.

Yönetici

İstanbul Ticaret Gazetesi – Süper Admin

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

Bakan Şimşek, G20 toplantısı için yarın Brezilya'ya gidecek — İstanbul Ticaret Gazetesi