Perşembe21 Mayıs 202612:00İSTPİYASAAÇIK
DünyaÖne çıkan

ABD ve İsrail'den Natanz'a saldırı: İran'daki nükleer tesisi hedef aldılar

İran Atom Enerjisi Kurumu, uranyum zenginleştirme faaliyetleri açısından kritik öneme sahip Natanz Şehid Ahmedi Ruşen Nükleer Merkezi’ne ABD ve İsrail tarafından saldırı düzenlendiğini, yapılan teknik kontroller neticesinde herhangi bir radyoaktif sızıntı tespit edilmediğini bildirdi.

İstanbul Ticaret Gazetesi

Yayınlanma

Paylaş
ABD ve İsrail'den Natanz'a saldırı: İran'daki nükleer tesisi hedef aldılar

İran Atom Enerjisi Kurumu, ABD ve İsrail’in, Natanz Nükleer Tesisi’ne yönelik saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu.


İran Atom Enerjisi Kurumu’nun ABD merkezli X sosyal medya platformu hesabından yapılan açıklamada, ABD ve İsrail’in, İran'ın uranyum zenginleştirme faaliyetleri açısından kritik önem taşıyan Natanz Şehid Ahmedi Ruşen Nükleer Merkezi’ne saldırı gerçekleştirdiği belirtildi.


Açıklamada, ABD ve İsrail’in uluslararası yükümlülükleri hiç sayarak söz konusu eylemi gerçekleştirdiği ifade edildi.


İran Atom Enerjisi Kurumu, saldırılar sonucunda yapılan teknik incelemelere göre nükleer tesiste herhangi bir radyoaktif sızıntının meydana gelmediğini ve bölgede yaşayan halk için tehlike bulunmadığını açıkladı.

Haber: YAŞAR KAYA

İstanbul Ticaret Gazetesi – Editör

Yorumlar

Yorum yazmak için .

Yorumlar yükleniyor…

ABD ve İsrail'den Natanz'a saldırı: İran'daki nükleer tesisi hedef aldılar — İstanbul Ticaret Gazetesi